Al. Jana N. Jeziorańskiego 25, 41-923 Bytom
pt: 10:00 - 21:00; Najbliższa niedziela (14.08): niehandlowa
ITAKA powstała w 1989 r. i od 2009 r. zajmuje pozycję niekwestionowanego lidera branży turystycznej. Kolejne sezony ugruntowywały pozycję ITAKI, jako lidera na rynku. Sukces nie pojawił się nagle. Jest konsekwencją wielu lat pracy, stopniowego i przemyślanego rozwoju firmy. ITAKA powstała z pasji, co pozwoliło nie tylko traktować firmę, jako źródło dochodu, ale także, jako drogę do realizacji marzeń i ambicji.
W ciągu swojej działalności ITAKA podejmowała pionierskie działania na polu rozwijającej się turystyki zagranicznej wyjazdowej: autorskie programy wycieczek objazdowych i kreacja nowych kierunków wczasowych obsługiwanych czarterami. ITAKA ma w ofercie wypoczynek w blisko 100 miejscach na całym świecie. Co roku wydawane są 2 edycje katalogów: LATO i ZIMA.
Strategia rozwoju to dalsze inwestycje w destynacje i sieć sprzedaży, a także wdrażanie nowych technologii. Duży nacisk kładziony jest na jakość obsługi klientów podczas wakacji. Z tego powodu trwają intensywne prace nad stworzeniem nowych struktur w destynacjach, gwarantujących najlepszy serwis na miejscu.
document.oncontextmenu=null;document.onselectstart=null;document.ondragstart=null;document.onmousedown=null;document.body.oncontextmenu=null;document.body.onselectstart=null;document.body.ondragstart=null;document.body.onmousedown=null;document.body.oncut=null;document.body.oncopy=null;document.body.onpaste=null;
ITAKA powstała w 1989 r. i od 2009 r. zajmuje pozycję niekwestionowanego lidera branży turystycznej. Kolejne sezony ugruntowywały pozycję ITAKI, jako lidera na rynku. Sukces nie pojawił się nagle. Jest konsekwencją wielu lat pracy, stopniowego i przemyślanego rozwoju firmy. ITAKA powstała z pasji, co pozwoliło nie tylko traktować firmę, jako źródło dochodu, ale także, jako drogę do realizacji marzeń i ambicji.
W ciągu swojej działalności ITAKA podejmowała pionierskie działania na polu rozwijającej się turystyki zagranicznej wyjazdowej: autorskie programy wycieczek objazdowych i kreacja nowych kierunków wczasowych obsługiwanych czarterami. ITAKA ma w ofercie wypoczynek w blisko 100 miejscach na całym świecie. Co roku wydawane są 2 edycje katalogów: LATO i ZIMA.
Strategia rozwoju to dalsze inwestycje w destynacje i sieć sprzedaży, a także wdrażanie nowych technologii. Duży nacisk kładziony jest na jakość obsługi klientów podczas wakacji. Z tego powodu trwają intensywne prace nad stworzeniem nowych struktur w destynacjach, gwarantujących najlepszy serwis na miejscu.
document.oncontextmenu=null;document.onselectstart=null;document.ondragstart=null;document.onmousedown=null;document.body.oncontextmenu=null;document.body.onselectstart=null;document.body.ondragstart=null;document.body.onmousedown=null;document.body.oncut=null;document.body.oncopy=null;document.body.onpaste=null;