wed: 10:00 - 21:00; next sunday (25.08): trading day pl
BYTOM – NA STYKU MUZYKI I AKTORSTWA
Tomek Lipiński i Dawid Ogrodnik to bohaterowie najnowszej kampanii BYTOM, która kontynuuje
promocję marki nawiązując do polskiej kultury i sztuki. Tym razem marka prezentuje dwa pokolenia
różnych artystów: muzyka i aktora. Niebywały duet różnych osobowości oraz pokoleń połączyła
muzyka, która stała się tematem przewodnim kampanii i zdjęć najnowszej kolekcji BYTOM.
Kolekcja Bytom wiosna – lato 2019 prezentowana przez bohaterów to zderzenie dwóch silnych
trendów. To kolaboracja współczesności z przeszłością utrzymana w klasycznym stylu mody męskiej.
Z jednej strony to duch vintage bliski marce BYTOM, której historia zaczyna się w 1945 roku, sięgający
do stylistyki nie tak dawnych lat 80tych, czyli ogólnego trendu w światowej modzie. Z drugiej strony
to estradowa ekstrawagancja muzyków jazzowych i swingu (muzyka jazzowa zapisała się w historii
kultury i sztuki XX i XXI wieku stanowiąc część światowego dziedzictwa kulturowego, co marka
BYTOM chce podkreślić).
Pierwszy nurt przejawia się w szerokich klapach zarówno otwartych jak i w szpic oraz luźniejszym
kroju garnituru. Samo zestawienie kolorów, jak i deseni – w tym przypadku szerokich pasów w koszuli
kontra tenis w garniturze – nawiązuje bezpośrednio do stylizacji muzyków lat 80tych. Mocne,
granatowe pasy podkreślają niezależność rockową, a czerwone wręcz stanowią proweniencję stylu
punk. Kolory użyte w kolekcji również nie są stricte klasyczne. Granaty, niebieskości czy jasne
szarości, obracają się wokół swoich cieplejszych tonacji, również wnosząc charakter minionych lat,
styl retro. Drugą odsłonę o charakterze wieczorowym cechuje silny kontrast pomiędzy użytą bielą
marynarek a głęboką czernią spodni. I tu nawiązanie bezpośrednie do improwizacji jazzowych czy
wręcz swingowych. Białe koszule o szerokich kołnierzach w połączeniu z białymi marynarkami o
wydatnych klapach w szpic, zostały połączone „z lekkim przymrużeniem oka” z przerysowanymi
akcesoriami w postaci potężnej muchy czy czarnej róży w butonierce. Całość kolekcji wykonana z
najlepszych gatunkowo włoskich tkanin koszulowych i garniturowych, uszyta w polskich szwalniach.
  • mon - sat: 10:00 - 21:00,
    sun: 10:00 - 20:00
  • CC0BFDF4-33B5-406B-B63E-B23B2D2A2F0D Created with sketchtool. Fashion

Bytom

BYTOM – NA STYKU MUZYKI I AKTORSTWA
Tomek Lipiński i Dawid Ogrodnik to bohaterowie najnowszej kampanii BYTOM, która kontynuuje
promocję marki nawiązując do polskiej kultury i sztuki. Tym razem marka prezentuje dwa pokolenia
różnych artystów: muzyka i aktora. Niebywały duet różnych osobowości oraz pokoleń połączyła
muzyka, która stała się tematem przewodnim kampanii i zdjęć najnowszej kolekcji BYTOM.
Kolekcja Bytom wiosna – lato 2019 prezentowana przez bohaterów to zderzenie dwóch silnych
trendów. To kolaboracja współczesności z przeszłością utrzymana w klasycznym stylu mody męskiej.
Z jednej strony to duch vintage bliski marce BYTOM, której historia zaczyna się w 1945 roku, sięgający
do stylistyki nie tak dawnych lat 80tych, czyli ogólnego trendu w światowej modzie. Z drugiej strony
to estradowa ekstrawagancja muzyków jazzowych i swingu (muzyka jazzowa zapisała się w historii
kultury i sztuki XX i XXI wieku stanowiąc część światowego dziedzictwa kulturowego, co marka
BYTOM chce podkreślić).
Pierwszy nurt przejawia się w szerokich klapach zarówno otwartych jak i w szpic oraz luźniejszym
kroju garnituru. Samo zestawienie kolorów, jak i deseni – w tym przypadku szerokich pasów w koszuli
kontra tenis w garniturze – nawiązuje bezpośrednio do stylizacji muzyków lat 80tych. Mocne,
granatowe pasy podkreślają niezależność rockową, a czerwone wręcz stanowią proweniencję stylu
punk. Kolory użyte w kolekcji również nie są stricte klasyczne. Granaty, niebieskości czy jasne
szarości, obracają się wokół swoich cieplejszych tonacji, również wnosząc charakter minionych lat,
styl retro. Drugą odsłonę o charakterze wieczorowym cechuje silny kontrast pomiędzy użytą bielą
marynarek a głęboką czernią spodni. I tu nawiązanie bezpośrednie do improwizacji jazzowych czy
wręcz swingowych. Białe koszule o szerokich kołnierzach w połączeniu z białymi marynarkami o
wydatnych klapach w szpic, zostały połączone „z lekkim przymrużeniem oka” z przerysowanymi
akcesoriami w postaci potężnej muchy czy czarnej róży w butonierce. Całość kolekcji wykonana z
najlepszych gatunkowo włoskich tkanin koszulowych i garniturowych, uszyta w polskich szwalniach.