Al. Jana N. Jeziorańskiego 25, 41-923 Bytom

tue: 10:00 - 21:00; next sunday (24.03): trading day

Polski

COLOUR MY DENIM!

News date: 22 February 2018

Denim Days SS18 to najnowsza odsłona wiosennej kolekcji House dedykowanej wszystkim fanom dżinsu. Lifestylowa marka znana z oryginalnych rozwiązań kolejny raz zachęca do stworzenia ciekawych i wpisujący się w miejskie trendy outfitów. Inspiruje młodych, szalonych, zabawnych i pełnych energii ludzi, bo moda to zabawa.
W kolekcji Denim Days wszyscy fani ponadczasowego dżinsu znajdą coś dla siebie. House proponuje ubrania o różnorodnych fasonach i odcieniach denimu. W linii dla mężczyzn znajdują się najmodniejsze modele wygodnych spodni, szortów i koszul – idealna baza każdej denimowej stylizacji. Stylizacje dla kobiet są gotową inspiracją dla wszystkich poszukujących modowego stylu rebel w wydaniu mocno denimowym. Dla wszystkich fanek odważnych połączeń House przygotował spódnice, szorty, denimowe koszule, sukienki i najmodniejsze dżinsowe kurtki typu oversized z przetarciami, nie tylko w odcieniach klasycznego błękitu. W tym sezonie projektanci House stawiają na kolor także w denimie. Dla wszystkich, którzy chcą iść pod prąd i kochają szalone lata 90’ House przygotował przeskalowane katany i poszarpane kamizelki w kolorach offwhite i najmodniejszego odcienia fioletu Pantone 2018 Ultra Violet.
 
Denim Days to przede wszystkim dżinsowe spodnie. W tym sezonie House poszerzył swoją ofertę o dodatkowe modele i najmodniejsze shapy dla niej i dla niego. Nie zabrakło wzorów typu Boyfriend, Skinny, Mom, Ankle czy klasycznych Regular Fit, czyli niezawodnych pozycji w garderobie, które pasują na niemal każdą okazję. Styliści House’a pokazują jak nosić dżins w wersji basic – uzupełniać denim prostymi ubraniami w stylu casual – np. białą bluzką lub prostym t-shirtem i sportowymi sneakers’ami lub w wersji denimowy total look – gdy dżinsowe spodnie zestawiamy z kataną i denimową koszulą. Ma być zabawnie i z przymrużeniem oka, bo właśnie wtedy dżins, nie traktowany zbyt dosłownie, wygląda najlepiej.
 
Dżinsową kolekcję dopełnia magiczna i oryginalna sesja zdjęciowa. Modowe fotografie portretowe wykonane przez znany duet Kulesza&Pik odsłaniają pełne życia i pasji spojrzenie na denimowe projekty w buntowniczym stylu House’a i są żywą ilustracją udanej mieszanki najmodniejszych trendów sezonu, młodzieżowego ducha marki i sporej dawki zabawy. Wśród modeli znajdziemy jednego z finalistów TOP MODEL Jakuba Kosel.  Motywem przewodnim kampanii Denim Days są kolory. Każdy shape ma swoją indywidualną barwę zarówno na zdjęciu – eksplozja kolorowego pyłu o nasyconej barwie – jak i w rzeczywistości. Na przykład model Skinny, który w sesji wyeksponowano na tle pomarańczowego dymu, w salonie House można znaleźć z pomarańczową metką i dedykowaną identyfikacją graficzną.
 
Dla wszystkich fanów denimu House przygotował promocję do – 50 zł na wybrane modele. Zaprezentował także serwis internetowy dostępny na stronie housebrand.com, w którym zadbał o to, by klienci mogli odkryć dżins na miarę swoich potrzeb. Na stronie marki znajdziemy pełen inspiracji katalog z dokładnym opisem najważniejszych modeli shapów spodni (dla kobiet m.in. Boyfriend, Skinny, Mom; dla mężczyzn: Jogger, Slim Fit, Regular Classic), a także multimedialny konkurs z super nagrodami.